Dan Kuso - 2009-08-28 17:49:55

Postać- zwiększa moc 2x
1000

Potrójna Bitwa-walczą trzy bakugany na jednej karcie
600

Poczwórna bitwa-walczą cztery bakugany na karcie
600

Poziom Niżej-zabier przeciwnemu bakuganowi 100 pkt
350

Karta domeny-zwiększa moc wszystkich bakuganów z danej
domeny o 100 ptk
360

Karta płapka-niszczy oba bakugany
750

Bi-o hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany
450

Reaktywacja - za każdego bakugana znajdującego się na całym polu bitwy, twój bakugan dostaje 100 punktów
500

Dodatkowa moc - odsyła wrogiego bakugana do ręki przeciwnika
400

Fuzja mocy - zabiera wrogiemu bakuganowi 100 punktów i daje je twojemu bakuganowi co runde
420

Pole Płomienia - dodaje 50 punktów bakuganom Phyrusa, a przeciwnik może użyć kart mocy tylko na początku walki
460

Arena Cienia - dodaje 130 punktów bakuganom Darkusa znajdującym się na karcie
500

Zmieniacz Ciemności - dodaje 100 punktów bakuganom Darkusa, a przeciwnik nie może używać żadnych
karty super mocy
490

Tajfun - przy używaniu bakugana Ventusa/Darkusa/Subterry i walce przeciwko
Phyrusowi/Aquosowi/Haosowi, odbiera wrogiemu bakuganowi 100 punktów
450

Brama Ziemi - dodaje 140 punktów bakuganom Subterry, znajdującym się na karcie
550


Bait - dodaje 100 punktów bakuganom Subterry
400

Bagna Mocy - liczba punktów bakuganów znajdujących się na karcie maleje o 10 na rundę, do momentu zakończenia bitwy
350

Wir Aquosa - dodaje 150 punktów dla bakugana Aquosa
500

Siła Ventusa - dodaje 150 punktów bakuganom Ventusa
500

Osuszyć Kolor - dodaje 100 punktów bakuganowi Haosu, a na wrogiego bakugana nie działa super moc związana z domeną
480

Pustynny piorun - Zwększa moc Subterra Hynoida o 150 punktów
500

Pokoje Anger Dodaje: 30 dla Phyrusa, 120 dla Aquos, 100 dla Subterry, 150 dla Haosu, 80 dla Darkusa, 0 dla Ventusa.
450

Zemsta Światła - Tylko dla Bakuganów Haosu - Gdy bakugan, na którego karta została użyta, zginie, odradza się na "matczynej" karcie otwarcia, jednak z 50 pkt. zmniejszoną mocą. Dopiero przy drugim zabiciu go przeciwnik dostaje punkt.
500

Karta Wskrzeszenia-Jak aktywujesz tą karte w czasie walki to bakugan który wygra wskrzesza poległe bakugany( tylko swoje) wskórcie to obusieczny miecz
500

Karta Zamiany-gdy bakugan przeciwnika i twój stanie na tej karcie to możesz ją aktywować i wtedy bakugany zamieniają się punktami mocy.
450

Ruchome Piaski: Odejmuje 50pkt od przeciwnika i dodaje do twojego bakugana, jak twój bakugan zostanie zniszczony bakugan przeciwnika zostanie na tej karcie, i jego moc zostanie obniżona o 200pkt.
400

Iluzja Miny: Niszczy oba bakugany. CENA:350zł

Towarzysz Zagłady: Niszczy oba bakugany
(w przypadku karty zagłady oba trafiają do wymiaru zagłady). CENA:500zł


Potęga Aquosa: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny aquosa. CENA:300zł

Potęga Pyrusa: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny pyrusa. CENA:300zł

Potęga Darkusa: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny darkusa. CENA:300zł

Potęga Haosu: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny haosu. CENA:300zł

Potęga Ventusa: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny ventusa. CENA:300zł

Potęga Supterry: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny asupterry. CENA:300zł



UWAGA!
Gdy wystawiamy karte otwrcia(zawsze zanim żucimy bakugana) musimy napisać jej inicjały
np.IW(Iluzja Wody), żeby w grze nie było oszustw.
(każdy może dołożyć jak napisze jakie takie rzeczy nagrzdzane nie tylko gold)

GotLink.plgolf4 przedszkole Piła