Postać- zwiększa moc 2x
1000
Potrójna Bitwa-walczą trzy bakugany na jednej karcie
600
Poczwórna bitwa-walczą cztery bakugany na karcie
600
Poziom Niżej-zabier przeciwnemu bakuganowi 100 pkt
350
Karta domeny-zwiększa moc wszystkich bakuganów z danej
domeny o 100 ptk
360
Karta płapka-niszczy oba bakugany
750
Bi-o hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany
450
Reaktywacja - za każdego bakugana znajdującego się na całym polu bitwy, twój bakugan dostaje 100 punktów
500
Dodatkowa moc - odsyła wrogiego bakugana do ręki przeciwnika
400
Fuzja mocy - zabiera wrogiemu bakuganowi 100 punktów i daje je twojemu bakuganowi co runde
420
Pole Płomienia - dodaje 50 punktów bakuganom Phyrusa, a przeciwnik może użyć kart mocy tylko na początku walki
460
Arena Cienia - dodaje 130 punktów bakuganom Darkusa znajdującym się na karcie
500
Zmieniacz Ciemności - dodaje 100 punktów bakuganom Darkusa, a przeciwnik nie może używać żadnych
karty super mocy
490
Tajfun - przy używaniu bakugana Ventusa/Darkusa/Subterry i walce przeciwko
Phyrusowi/Aquosowi/Haosowi, odbiera wrogiemu bakuganowi 100 punktów
450
Brama Ziemi - dodaje 140 punktów bakuganom Subterry, znajdującym się na karcie
550
Bait - dodaje 100 punktów bakuganom Subterry
400
Bagna Mocy - liczba punktów bakuganów znajdujących się na karcie maleje o 10 na rundę, do momentu zakończenia bitwy
350
Wir Aquosa - dodaje 150 punktów dla bakugana Aquosa
500
Siła Ventusa - dodaje 150 punktów bakuganom Ventusa
500
Osuszyć Kolor - dodaje 100 punktów bakuganowi Haosu, a na wrogiego bakugana nie działa super moc związana z domeną
480
Pustynny piorun - Zwększa moc Subterra Hynoida o 150 punktów
500
Pokoje Anger Dodaje: 30 dla Phyrusa, 120 dla Aquos, 100 dla Subterry, 150 dla Haosu, 80 dla Darkusa, 0 dla Ventusa.
450
Zemsta Światła - Tylko dla Bakuganów Haosu - Gdy bakugan, na którego karta została użyta, zginie, odradza się na "matczynej" karcie otwarcia, jednak z 50 pkt. zmniejszoną mocą. Dopiero przy drugim zabiciu go przeciwnik dostaje punkt.
500
Karta Wskrzeszenia-Jak aktywujesz tą karte w czasie walki to bakugan który wygra wskrzesza poległe bakugany( tylko swoje) wskórcie to obusieczny miecz
500
Karta Zamiany-gdy bakugan przeciwnika i twój stanie na tej karcie to możesz ją aktywować i wtedy bakugany zamieniają się punktami mocy.
450
Ruchome Piaski: Odejmuje 50pkt od przeciwnika i dodaje do twojego bakugana, jak twój bakugan zostanie zniszczony bakugan przeciwnika zostanie na tej karcie, i jego moc zostanie obniżona o 200pkt.
400
Iluzja Miny: Niszczy oba bakugany. CENA:350zł
Towarzysz Zagłady: Niszczy oba bakugany
(w przypadku karty zagłady oba trafiają do wymiaru zagłady). CENA:500zł
Potęga Aquosa: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny aquosa. CENA:300zł
Potęga Pyrusa: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny pyrusa. CENA:300zł
Potęga Darkusa: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny darkusa. CENA:300zł
Potęga Haosu: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny haosu. CENA:300zł
Potęga Ventusa: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny ventusa. CENA:300zł
Potęga Supterry: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny asupterry. CENA:300zł
UWAGA!
Gdy wystawiamy karte otwrcia(zawsze zanim żucimy bakugana) musimy napisać jej inicjały
np.IW(Iluzja Wody), żeby w grze nie było oszustw.
(każdy może dołożyć jak napisze jakie takie rzeczy nagrzdzane nie tylko gold)
Offline